KAEDAH BERISTIGHFAR DENGAN RAJA PENGHULU ISTIGHFAR

KAEDAH BERISTIGHFAR DENGAN RAJA@PENGHULU ISTIGHFAR 

DIAWALI DOA PEMBUKA YANG ISINYA TAWASUL 1X,KEMUDIAN PENGHULU ISTIGHFAR DIULANG²  10x ATAU SEBAIKNYA 100x.CUMA UNTUK GANDAKAN LAGI KEKUATAN LAFAZ DIBAWAH INI BACA DAHULU DOA YAKIN TAUBAT & ISTIGHFAR.DIMANA ANDA AKAN MERASA KESEGARAN TUBUH BILA MAKIN BYK ANDA ISTIGHFAR INSYAALLAH.

DOA TAWASUL RAJA@PENGHULU ISTIGHFAR
Bismillah hir Rahman nir Rahim
●MasyaAllah Tabarakallah
●Ya اللَّه aku bertawasul
●dengan AlQuran,
●dengan ummul kitab,
●dengan zahrawain
●dengan muaawizatain
●dengan solatku
●dengan taubatku
●dengan istighfarku
●dengan selawatku keatas nabi muhammad
●dengan sedekah ku 
yang aku buat yang ikhlas dalam ilmu اللَّه

●Ya Allah, Engkau adalah Tuhanku, tidak ada Tuhan yang berhak diibadahi selain Engkau. 
●Engkau telah menciptakanku dan aku adalah hamba-Mu. Aku menetapi perjanjian-Mu dan janji-Mu sesuai dengan kemampuanku. 
●Aku berlindung kepada-Mu dari keburukan perbuatanku,
●aku mengakui dosaku kepada-Mu dan aku akui nikmat-Mu kepadaku, 
●maka ampunilah aku. Sebab tidak ada yang dapat mengampuni dosa selain-Mu
#(lafaz ini sahaja dibaca 10x atau 100x manakala pembuka doa 1x dan penutup doa sekali)

●Insyaaallah Tabarakallah ya arhamar rohimin
●la haulawala quwatailla billah ya arhamar rohimin
●allahumma solli ala muhammad wa ala ali muhammad

Komentar